Alla inlägg under november 2012

Av trasslus - 1 november 2012 02:08

Ja ibland har man lite för mycket runt omkring sig!!!!!

Har haft MASSOR med ALLT som skall göras,... Läkarbesök med barnen, tandläkarbesök själv, jobba nätter, ryggskott och nu DUNDER förkylning... Orkar snart inte mer..

Tack och lov att vi ska till Göteborg och gå på teater i helgen - minisemester med familjen. Ja inte tonårssonen - han ska se efter hus och hund... - Hur det nu ska gå.....

Vi andra tänker ta tåget till Göteborg, strosa på stan gå på teater och bo på hotell innan vi sakta vänder kosan hemåt igen.

Sen är det dags för vår Ullaredsresa... Mina bästaste arbetskamrater och jag blir borta i 2 nätter - Oj vad vi ska tjattra och dricka glögg.....

Ha det bara bäst - ska försöka skriva lite oftare, men risken att det blir mindre att göra inför julen är väl minimal...

Må väl!!

Kramiz

Presentation

Bara jag!!! -inte så bara, men JAG är det iaf!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Välkommen att skriva i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards