Alla inlägg under september 2012

Av trasslus - 21 september 2012 02:18

Jaha, nu sitter man här på jobbet och allt är LUGNT. Skönt för barnen som sover men tråkigt för oss som inte har speciellt mycket att göra.

Har ONT i ryggen!! Går bra att stå, sitta och ligga, men att förflytta sig från den ena ställningen till den andra går INTE.....

Trodde det hade gått över, men då var det dags för planeringsdag och stillasittand hela dagen och då blev det ONT igen....

Just nu längtar jag bara hem till min sköna vattensäng.. Men , men det är MÅNGA timmar kvar... slutar inte förrän 07,30 och sen ska man försöka ta sig in i bilen innan man kan köra hem för att sen ta sig UR bilen innan man kan ramla ihop i sängen.. Blir bara kort sovning i morgon - Måste ju kunna sova i morgon kväll också.. Då har jag den stora äran att ha sovjour på jobbet med 2 TREVLIGA och GOA arbetskamrater - nåt att se fram emot i alla fall...

Tack för att jag fått "klaga" av mig lite.. Nu tar vi nya tag så går klockan lite fortare..

Ha det bra alla ni därute...



Av trasslus - 18 september 2012 23:37

Ja, ibland undrar man.. Kan av någon outgrundlig anledning inte sova....Trött som en tok men inte sova.....Nu har jag bytt rum.. Får se om det hjälper. Handledningen i dagmar BRA,,, Vilken duktig kille!!!! Honom vill vi ha dit ofta.....Nejen, nu nytt försök att sova!GODNATT världen..

Av trasslus - 16 september 2012 23:38

Jaha. Nu är det söndag natt och jag jobbar sista natten för den här perioden.. SKÖNT... Fasar för denna vecka som jag lyckats klumpa ihop MASSOR aav grejer i.

I morgon slutar jag 07,30, Skall vara på vattengympa 09,00-10,00, ska sen se till att dottern blir klippt 14,00... Hinner nog inte åka dom 3 milen hem 2 gånger utan får försöka vila ett par timmar på jobbet... Snacka om att vara tröttmössig i morgon kväll...

Tisdag är det dags för Handledning och sen möte i Stockholm direkt efter det..

Onsdag har vi planeringsdag och sen middag efteråt

torsdag först tandläkarbesök sen utbildning 4 timmar och som avslutning jobbnatt..

fredag sova ett par timmar på dagen och sen sovjour på jobbet...

Tur att lördag och söndag är lediga... men undrar bara

VEM har planerat min vecka??? Det kan väl inte vara jag - eller...

Jaha ni alla därute - HA DET BÄST!! och var rädd om er.

Kramiz


Av trasslus - 15 september 2012 06:03

Hoppas allt är väl med er alla där ute...

Själv är jag väl inte så förskräckligt positiv... - Ska jobba HELA helgen. - 31,5 timmar blir det på 3 pass... Fördelen är att det blir färre pass nästa vecka...

Har denna vecka varit till en "gammal" kompis från ett " tidigare liv " . Vi har inte träffats ordentligt på mellan 15-20 år.. - Det ni!!!

Det var UNDERBART att träffa hene igen  - vilket pladder det var - HELA dagen, men lite nytta gjorde vi också - Hon hade fått en HEL hink med lingon som vi rensade under glatt pladder.

Har också hunnit känna av hur det är att ha sin son ute en fredag kväll för första gången  - HUA, vad läskigt det var, men han skötte sig ( tror jag iaf ) och kom hem helskinnad och glad - SKÖNT!! Det var ett lite oroligt mamma hjärta under kvällen.. Hoppade till varje gång telefonen ringde, men KANON duktig kille.

Ha det nu underbart så hörs vi en annan dag.

Kram på er

Av trasslus - 11 september 2012 00:10

Ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...

Tiden man INTE har räcker ALDRIG till.. Precis så känns det just nu och för jämnan tycker jag... När man precis känner att nu - NU ordnar det sig - ja då dyker nåt annat upp..

Mycke nu, men det ordnar dig väl alltid...

Jobbar och när man äntligen fått till det med att barnen kommer hem senare för att jag ska kunna sova - Då blev det bara ett enkelt nattpass vilket innebär att jag måste gå upp tidigt för att kunna somna på kvällen....

Men men nu när jag fått skriva av mig lite så känns det BÄTTRE, nu kan jag med ro i sinnet jobba lugnt och vara den där trevliga mamman som jag ALLTID vill vara, men tyvärr inte alltid är... Kram på er alla.

Presentation

Bara jag!!! -inte så bara, men JAG är det iaf!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Välkommen att skriva i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards