Alla inlägg under augusti 2012

Av trasslus - 21 augusti 2012 23:26

Jaha ja. Inte blir man bra från förkylningen iaf..... Imorgon ringer jag husläkaren så jag kan få hjälp med hostan - som mår toppen... och så vidare.Men men det blir snart bättre!! - det är jag övertygad om.Nu har skolorna börjat och det är med blandade känslor man skickar ungarna till skolan... Det har varit skönt att ha dom hemma under sommaren, men också skönt att själv nu få bestämma vad jag vill och ska göra.. Och NÄR... Dotra min har börjat kunskpskolan och TRIVS!!! Har redan hittat nya kamrater och LÄNGTAR till skolan hela kvällarna.. Troligtvis så går det över...- eller vad tror du??? Nu är det "mitt i natten" dags att krypa ner i " lopplådan""Ha det bäst alla glada -& och ni andra också förresten,..Kram på er...

Av trasslus - 15 augusti 2012 23:53

ja, nu är det slut!!!..... Ja på semestern alltså... Startade med konferens hela dagen i dag...-Okul!!!Ja, ja kul att va' tillbaka påmjobbet, men hur kul är,det att starta efter semestern med att sitta still Hela dagen på en konferens... - finns ju anledningar till att jag jobbar natt.....Ja ja sluta gnäll..Nu tar vi nya tag!!!Ha det gott -igelkott!!Kramar

Av trasslus - 13 augusti 2012 23:35

Den här förkylningen var inte att leka med... Lagom när man trodde att det var på bättringsvägen slog det till med förnyad styrka igen! DÄCKAD!! Men, men, nog gnällt om det..Har varit in till stan idag - Ā,LLT var slut i skåpen - fast jag var sjuk!!!?!??!! passade på att få lite tycka synd av min bästa Yvonne!! Tack för att du finns!!Det var nog behövligt!!Älskar mina barn över allt annat men nu är det skönt att skolorna börjar! Även mammor behöver ha sina rutiner... Kram på er alla

Av trasslus - 9 augusti 2012 00:17

Nu är det synd om mig...Nädå, inte så farligt... Förkyld med nysningar, nästäppa och en irriternde host bara... Värst så fort jag får för mig att försöka sova förstås .....Tur att man kan blogga lite då da.....I morgon är det i af en ny härlig semsterdag.. Fortsätta på vårt bygge av trall runt poolen kanske om det inte regnar.. Ja nu gör ju inte jag så mycket i det bygget förrutomatt komma med "glada" tillrop och vara i vägen .. Men byggs gör det av min underbara man !! Det blir kanonfint!!!Nehej, ta och försöka sova en synd kanske. Natt natt alla.

Av trasslus - 5 augusti 2012 07:53

Ja, lite trött är jag allt...Men kul var det!!Igår hände det:::Vi var till Skogsvallen i Östervåla och tittade/ lyssnade på JERRY WILLIAMS!!Han är bara bäst!!! Träffade flera trevliga "gamla" vänner också. Ha nu en bra dagKram

Av trasslus - 5 augusti 2012 07:53

Ja, lite trött är jag allt...Men kul var det!!Igår hände det:::Vi var till Skogsvallen i Östervåla och tittade/ lyssnade på JERRY WILLIAMS!!Han är bara bäst!!! Träffade flera trevliga "gamla" vänner också. Ha nu en bra dagKram

Presentation

Bara jag!!! -inte så bara, men JAG är det iaf!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Välkommen att skriva i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards